ang.Fönsterbyte Mogatan 3 B Söråker

Trots ett antal påpekanden och felanmälningar till er saknar jag fortfarande en persienn i balkongdörren.Blev uppmanad av er att själv ringa Ryds Glas vilket jag gjorde men blev felkopplade och fick inga svar därifrån.Vill ha svar på varför detta inte blivit åtgärdat.
Hilkka Huunanmaa

Kommentarer

  • Hej Hilkka.

    Nu har jag varit i kontakt med Ryds Glas och fick veta att dom har sökt dig vid flera tillfällen, men inte lyckats få tag på dig via telefon. Dom kommer att ringa dig idag igen för att boka en tid. Vi beklagar att ärendet dragit ut på tiden.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice