Kanalsidan: Visa nästa två programpunkter

Hej!

Det finns en liten sak som jag stör mig på under https://sverigesradio.se/kanaler och det är att "Nästa program:" nästan alltid är nyheter. Det är i sig inte fel, men det jag skulle önska er en rad till med "Därefter: ", så att man kan se vilket program som kommer efter nyheterna. Hoppas ni kan överväga detta som ett förslag till förbättring av denna hemsida!

Mvh

Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!
    Jag håller med om att det skulle bli en förbättring, och framför ditt förslag till de kolleger som har hand om form och funktion på hemsidan.

    Tack för att du tog dig tid att tipsa oss om detta, och trevlig helg!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.