Vill ha olika ljudkvalitet för wifi / mobilnät

He svejs!
Sitter och lyssnar via min SR app på min IPhone och vidare till hörlurar. Märkte precis att man inte kan göra inställningar om man lyssnar via wifi eller mobilnät.
Just nu klarar jag mig med lägre kvalitet för att spara surf, när jag kommer hem och vill lyssna via Wi-Fi vill jag ha högsta möjliga kvalitet automatiskt.
Vill påstå att alla andra ljudappar har det så, eller har jag missat något? Mvh Mattias
Mattias

Kommentarer

  • Hej Mattias!
    Tack, jag vet att vi har fått in detta förslag tidigare, och att även vi tycker att det är ett bra förslag.

    Jag tar reda på hur vi prioriterar detta i förhållande till andra bra förslag (och sådant vi måste förbättra).
    Annika Webbmaster
  • Uppdutt!

    Appen måste följa trenden, att ha auto/Wifi/mobilnät val är en solklar ide!
    Boris
  • Toppen!

    Mattias
  • Hej igen!

    Nu har detta önskemål hamnat i utvecklarnas "backlogg", vilket innebär att detta kommer att genomföras på sikt.

    Dock har de inte möjlighet att prioritera in detta under den närmaste tiden, men förslaget har kommit en bra bit närmare att bli verklighet. Tack för det!
    Annika Webbmaster
  • Låter ju toppen det!
    Mattias

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.