Varför inga aviseringar för Godmorgon världen?

När du väljer att följa program/poddar i appen så kan du också välja att få aviseringar. Så är det för allt som jag följer, utom just för programmet Godmorgon världen. Varför är det så?
Johan

Kommentarer

  • Hej!

    Funktionen är inte införd på alla program ännu. Hos mig saknas det på fler program, men det kommer framöver. Jag hör om "notiser till podd-funktionen" ännu inte är aktiverad för Godmorgon världen och hur prognosen i så fall ser ut för att få igång dem.

    Tack för att du rapporterade in det.
    Annika Webbmaster
  • Hej! Då förstår jag hur det ligger till. Då har det bara slumpat sig så att av just de program jag följer så är det här det enda som har saknat den funktionen. Tack för svar!
    Johan
  • Jag har nu kollat upp, och det verkar som om vi försöker införa funktionen på så många program det går, men att det fortfarande saknas för flera av vårt program, även sådana som vi vet att många lyssnare följer.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.