Hittar inte Sommar med musik

Det går inte att välja det långa programmet av Sommar med hela låtar. Finns bara spela upp under de tre prickarna. I appen IPhone man brukar få alternativet när man startar ett avsnitt.
Maria Ljungberg Hallén

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Att du inte kan välja version, beror på att det inte lägre finns två versioner. Våra rättigheter att erbjuda avsnitt med all musik kvar gäller för 30 dagar efter det att sista avsnittet för säsongen sändes, och den tiden har nu löpt ut.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.