Problem med väckarklockan

Den går ej igång förrän jag klickar på väckningen bland notiserna, även om tiden för väckning passerats för länge sedan.
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Så tråkigt att det blev problem! Jag har stort hopp om att du kan lösa det genom att se över två inställningar:

    Inställning 1: Inga begränsningar
    Gå in appen Inställningar -> Appar -> Sveriges Radio Play -> Batteri -> Optimera batterianvändning -> se till att vår app inte är optimerad (inga begränsningar)

    Inställning 2: Avisering för väckarklocka
    Gå in appen Inställningar -> Appar -> Sveriges Radio Play -> Aviseringar -> Aviseringskategorier -> dra reglaget för Väckarklocka åt höger, se bild:

    Om du inte hittar dessa inställningar, eller de redan var korrekt inställda, så hör av dig.

    Annan förändring av väckarklockan
    Vi har, på grund av förändringar i vilka rättigheter Google ger vår app, behövt göra en ändring i väckarklockan. Den förändringen ska endast göra klockradion lite svårare att stoppa eller snooza, inte ge problem med att starta korrekt. (För att snooza eller stänga av klockradion, måste man nu öppna appen. Tidigare kunde man göra detta direkt på låsskärmen.)

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.