Utskrift av Sommarpratarnas kalender

Hej, jag hittar inte var jag kan skriva ut listan på alla sommarpratare 2024? Det står i löpande text att det skall finnas.
Förr om åren har det funnits flera olika pdf-filer av välja att skriv ut, fyra olika.
Kalenderliknande blad utan blommor och blader i stående eller liggande A4, samt med blommor och blader och mindre tecken även den i stårende och liggande.
Saknar dessa.
Jag önskar det "gamla kalenderbladet" utan blommor med större text - helst stående A4.

Med vänliga hälsningar, glad sommar
Tommy Ripmarken

Kommentarer

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.