Mer flexibel uppspelningshastighet

Hur kommer det sig att uppspelningshastigheten inte har fler mellansteg i sr-appen? Jag ser att jag kan välja 0.5 och 0.75 men inte 0.80, 0.85, 0.90, 0.95.Jag kan vara en av de få som behöver dra ned tempot på vissa avsnitt för att kunna hänga med och uppskattar hastigheten 0.85, därav min fråga.
Emmy

Kommentarer

  • Hej Emmy och förlåt sent svar!

    Fler steg för uppspelningshastigheten, eller rent av helt steglös sådan, är något som fler lyssnare önskar sig, och vi som arbetar med appen tycker själva att det är ett bra förslag. Jag har uppfattat att det är något vi ska genomföra, men att vi inte bestämt när . Vi har en lång lista med bra förslag som ska betas av ...

    Jag stämmer av med utvecklarna så att det inte ramlat ur listan!

    Tack för förslaget.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!
    Jag har just tagit upp detta förslag med flera nyckelpersoner. Vi bestämde att vi ska lägga till valen 0,9 och 1,1 till den befintliga listan. Hoppas att det fungerar för dig, trots att du allra helst vill ha 0,85!

    Det är en enkel förändring, men dessvärre är det många som drar i just det team som ska genomföra den, så jag vet inte när det kommer att prioriteras in.

    Framöver kanske vi behöver förfina det ytterligare, vilket i så fall innebär lite mer jobb med hur valen ska presenteras.
    Annika Webbmaster
  • Tack för beskedet / E
    Emmy

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.