Spelas i fel hastighet

När jag ska lyssna på en poddradio t ex pratar de i ultrarapid?? Bara där.
Marita Berner

Kommentarer

  • Hej Marita!

    Du har troligen kommit åt hastighetsreglaget i appen och råkat ställa in så att allt spelas upp lite för snabbt.

    Nertill i appen finns det en ljudspelare, det fält med en knapp för play/paus där det står vad du lyssnar på eller senast har spelat. Tryck på denna spelare så öppnas en större version av spelaren. Där finns det en "hastighetsmätare" nere i vänstra hörnet, se bild. Tryck på den och välj att hastigheten ska vara x 1.0.

    Hör av dig om du inte hittar denna inställning!

    Annika Webbmaster
  • Tack det fungerade och nu låter det som det ska.
    Marita Berner

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.