Fel i facit i kryss-appen?

Hejhej!

I förra veckans kryss stavade jag WILHELM med H och verkar ha fått fel på det enligt er rättningsfunktion i appen. Betyder det att min inskickade lösning inte räknas som rätt?

Jag antar det.
Wilhelm P B stavade sitt namn med H.

Magnus Davnert

Kommentarer

  • Hej Magnus och förlåt att förklaringen på detta problem har dröjt!

    De bokstäver du ser är inte den lösning du har skickat in, utan facit. Du har alltså råkat fylla i en annan bokstäver än h i Wilhelm. Vilken bokstav du fyllde i istället framgår inte.

    Jag håller med om att det är lite otydligt, i synnerhet om du aldrig har skickat in fel lösning tidigare.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.