LÖST: Startsida 'Nyheter' är helt blank

Startsida sport, poddar och kanaler fungerar men inte nyheter.
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas!
    Om detta kvarstår, så testa att sätta fingret på skärmen och dra nedåt och sedan släppa fingret. Då ska innehållet laddas om.

    Hjälper det?
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Ni var fler som hade samma problem och det berodde på ett fel som ska vara lös nu. Att uppdatera på det vis jag beskrev ("pull to refresh") hjälper, bekräftade en annan lyssnare.

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in felet.

    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Jag har samma problem, men "pull to refresh" hjälper inte. Jag har också provat att starta om appen och mobilen. Inget hjälper.
    Peter
  • Nu gick jag in i inställningar och tömde cachen. Då äntligen fick det att starta upp korrekt, och nyhetssidan laddades igen.
    Obs! Rensa INTE bort "data". Då tappar du alla dina inställningar.
    Peter
  • Hej Peter och tack för att du delade med dig av din lösning!

    Har du Android? I Iphone-appen har det räckt med "pull to refresh", men det verkar ha drabbat även Android och det kanske kräver andra åtgärder?
    Annika Webbmaster
  • Ja, jag har Android.
    Peter
  • Tack!
    Då kopierar jag in tipset till denna tråd, där Gustav har samma fel:
    Nyheter syns inte i appen för android​​​
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.