Spela direkt från appen

Efter uppdateringen till ny version av appen så går det ibland inte att komma till direktläget. När jag trycker på Lyssna direkt så spelar den ibland från och med när jag senast lyssnade, och ibland från en tidpunkt för flera timmar sen (när jag inte alls lyssnade). Det framgår dock inte i appen utan ser ut som att jag lyssnar på direktsändning. Någon bugg i appen?
Linnea

Kommentarer

  • Ja, det är en bugg (eller kanske ett par olika buggar som samverkar).

    Flera buggar som rör att direktlyssningen inte alltid är direkt ska vara lösta med version 24.6.2 av appen som nyss laddats upp i App Store. Gå gärna till App Store och uppdatera!

    Rapportera gärna in om du ser några kvarvarande konstigheter som rör direktlyssningen, så att vi inte missar att lösa några delar av detta problem.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.