Sommarpratare i digitala kalendrar

Tidigare år har jag inte behövt göra något efter att  ha installerat tjänsten tidigare men nu är det bara förste sommarprataren som syns i min kalender. Behöver jag göra något i år?

Johan
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Jag hittar ingen aktuell information om kalendrar på Sommars webbplats, och detta är kanske något vi har valt att ta bort i år? Kontakta gärna redaktionen för Sommar & Vinter i P1 på sommar@sverigesradio.se, som har bäst möjlighet att hjälpa dig.

    Om du använder mobilappen SR Play, så kan du tacka ja till pushnotiser från Sommar & Vinter i P1, och få aviseringar om dagens Sommarvärd den vägen. Kan det lösa ditt behov annars?
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Jag har nu fått veta att de digitala kalendrarna finns kvar och uppdateras som bäst!
    Annika Webbmaster
    Bästa svaret

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.