Poddar jag följer: Bättre för ögonen i äldre version

Senaste uppdateringen som jag fick i tel idag.
Ja det var var bra.
Förutom hur man väljer att visa bilderna på program jag följer
var bättre förut skönare för ögonen.
Ett tips när man gör detta se till att man kan välja både och.

Bilder skickas med så du kan jämföra.

Roger Stråhle

Kommentarer

  • Tack för att du delade dessa bilder!

    Jag ber utvecklarna att ta del av det du skriver. Jag tycker själv att listan med den tidigare versionen (den övre bilden) är mer överskådlig, men det kanske är en vanesak?
    Annika Webbmaster
  • Precis den äldre är mycket bättre än den nya versionen.
    Framförallt är det jobbigt om man har problem med ögonen.
    Behagligare för ögonen om den är som tidigare versionen.
    Roger Stråhle

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.