P3 Morgonpasset

Varför finns inte morgonpasset på Spotify längre? De annonserade om igår att endast måndagsavsnitten kommer finnas kvar. Försökte ta ned https://apps.microsoft.com/detail/9ppjkq84n327?hl=sv-se&gl=SE denna istället men den fungerar inte heller...
Peter Sundberg

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Morgonpasset i P3 kan du nå via våra appar och via vår hemsida:
    Morgonpasset i P3 - alla avsnitt | Sveriges Radio

    Bakgrunden till denna förändring kan du läsa om här:
    Varför släpper ni vissa avsnitt och titlar bara i appen? | Frågor & svar om Sveriges Radio
    Annika Webbmaster
  • Jag vill också påtala att SR play appen verkligen saknar funktionaliteter som Spotify har. Det är ju hopplöst att sätta program på kö. Listan på Min sida, stämmer inte med nästa program som spelas upp. Krångel varenda gång.
    Chris
  • Hej Chris!
    Vi arbetar på att få till en mer flexibel spelkö. Även om mina kolleger inte vågar lova när detta är klart, har jag fått intryck av att den funktionen, om inget oväntat sker, blir klar för lansering sent i höst.

    Med den nuvarande Min lista, behöver listan läsas in på nytt för att förändringar ska slå igenom. Om du har lagt till ett avsnitt eller ändrat spelordningen, så testa att smita emellan och starta ett annat ljud, exempelvis några sekunder P1, innan du spelar upp din ändrade Min lista. Det borde säkerställa att appen läser in listan på nytt.

    Kan krånglet i din Min lista förklaras av detta, eller verkar det var andra problem?
    Annika Webbmaster
  • Michaels synpunkter har fått en egen rubrik:
    Problem med Android Auto​​​
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.