Svårt att nå direktsändning i appen

Sedan en uppdatering någon månad tillbaka är det ofta nästan omöjligt att ta sig till direktsändning, hur man än klickar på direktsändning, kanal etc. Direktsändningsknappen lyser rött men sändningen kan vara från flera timmar tidigare.
Flera ggr har jag  till sist blivit tvungen att gå över till att lyssna över internetversionen i stället.
Ann-Christine

Kommentarer

  • Tack, det här problemet har jag sett inrapporterat av ett par lyssnare och rapporterat det vidare till utvecklarna, som tyvärr inte har hunnit lösa det ännu.

    Däremot har jag förmodligen en "work around". Nästa gång du lyssnar och problemet uppstår, testa då att tillfälligt byta kanal i några sekunder. Återgå därefter till den kanal du egentligen vill lyssna på, som då bör ligga i live-läge.

    Testa gärna och se ifall den lösningen fungerar!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.