Nya avsnitt som startsida

Hej! Går det att få "Dina nya avsnitt" som direkt startsida?
Hugo

Kommentarer

  • Nja, nästan i alla fall.

    Om du väljer att ha Poddar som startsida, så ser du två nya avsnitt på den sidan, samt en länk "Visa alla [nya avsnitt från program du följer]"
    Annika Webbmaster
  • Jag testar det, tack!
    Hugo
  • ... så ser du två nya avsnitt på den sidan ...
    Är nog fler än två avsnitt, inser jag! Jag ser 15 stycken just nu. Jag måste ha varit osedvanligt bra på att lyssna i kapp när jag bara såg två.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.