Nya avsnitt: ser endast avsnitt från ett program

I min "nya avsnitt "lists, listas inte bara nya som har missats utan även ALLA framtida avsnitt. Så i två veckor har mina nya avsnitt bestått av varje avsnitt av ljudboken.
Jag måste gå in och söka varje dag i poddar jag följer. Inte så användarvänligt.
A

Kommentarer

  • Nej, här har vi gjort fel och låter denna lista gå efter sändningstiden för avsnitten, inte efter när de har publicerats i appen!

    Därmed kommer ett program som har lagt ut flera avsnitt på ett bräde i fredags men med en planerad sändningstid i framtiden (vilket jag brukar kalla "framtidsavsnitt") att räknas som nyare än avsnitt som publicerats och sänts efter dem.

    Tack för att du uppmärksammade oss på felet. Det enklaste sättet för dig, på kort sikt, att slippa problemet är kanske är att tillfälligt "avfölja" Ljudböcker från Radioföljetongen & Radionovellen. Och på längre sikt är det bästa att göra det du har gjort, larma om problemet så att vi kan rätta till detta.

    Tack för den hjälpen.
    Annika Webbmaster
  • Android-utvecklarna har nu släppt version 24.8.1 av appen i beta-version. Den viktigaste förändringen i den versionen är att avsnitt nu ska sorteras efter publiceringstid, inte efter sändningstid, vilket är den största orsaken till att Nya avsnitt har fungerat dåligt.

    Förmodligen kommer det även i 24.8.1 finnas saker vi behöver fila vidare på innan Nya avsnitt fungerar exakt som vi vill, men att få till en bättre grundsortering är det viktigaste steget.

    Vill du få den versionen direkt, så kan du bli betaanvändare enkelt:
    Testa nya Android-appar innan de släpps till allmänheten - Google Play Hjälp

    Annars så kommer 24.8.1 till dig inom kort (troligen under nästa vecka).
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.