Nedladdningar - Indikera om avsnitt kommer försvinna

Varför är inte Elvings 80 tal tillgängligt längre?

Kommentarer

  • Hej Alf-Håkan!

    Musikprogram finns, av upphovsrättsliga skäl, endast tillgängliga under 30 dagar.

    De går att ladda hem i appen, men det är inte till för att det ska gå att spara avsnitten över tid, utan för att det ska vara möjligt att lyssna utan att vara uppkopplad, för lyssnare som antingen vill spara mobildata, eller vill kunna lyssna även om de inte har tillgång till internet. Även om du har laddat hem avsnitten i appen, så raderas de när tiden har löpt ut.

    Vi behöver visa detta tydligare på något vis, vilket jag tar upp med de kolleger som arbetar med appens gränssnitt!

    Trevlig lyssning på de tre avsnitt som ännu finns tillgängliga, de från 1987, 1988 och 1989.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.