Min sida som startsida samt minska scrollandet

Hej!

Det är bra att man nu kan välja startsida. Jag skulle dock vilja ha Min sida som startsida, så lägg till den valmöjligheten, tack!

När man växlar mellan Min lista och någon av de andra ingångarna på Min sida och sedan kommer tillbaka till Min lista, så hamnar man alltid i toppen. I allmänheten är det jag ska lyssna på i botten av listan, så man får scrolla ända dit varje gång. Se till att appen minns var i listan man var senast!

Ännu bättre vore om Min lista var sorterad i omvänd ordning med senast tillagt överst på samma sätt som i Nedladdat och Nya avsnitt.
Anders Mårtensson

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Om jag inte har missförstått det hela, är planen att de delar av Min sida som idag rör den egna lyssningen ska flytta in under Poddar.

    Så här skriver vi på sidan Frågor och svar om appens nya navigation:
    • Poddsidan är det naturliga stället för all efterhandslyssning, där du bland annat når dina favoritprogram och får personliga tips
    Vi håller även på att skruva lite på hur pass beständiga olika vyer ska vara, bland annat just om man bör återkomma till den del av en lista man senast var inne på eller på eller till toppen av en sida. Jag ser till att ditt önskemål når fram till rätt kolleger.

    Sorteringsordning och spelordning för olika listor är ytterligare en aspekt som jag vet att vi arbetar med (eller planerar att se över).

    Tack för att du tog dig tid att berätta hur du vill att appen utvecklas!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.