Min lista: Avsnitt saknar play-knapp

Program går ej att spela upp på Min lista. Brukar finnas en pil, men den finns inte. Hoppas ni förstår.
Tommy Wiktor

Kommentarer

  • Jag förstår!

    Kan du ge exempel på avsnitt som ligger i listan och saknar play-knapp?
    Annika Webbmaster
  • P 4 Plus favoritavsnitt  Smoke rings
    Tommy Wiktor
  • Tack!
    Detta beror på att avsnitten tyvärr inte längre går att lyssna på, eftersom de endast var tillgängliga i 30 dagar efter sändning och den tiden har passerat.

    Jag kikade i min egen Min lista och såg att även jag hade ett par avsnitt som inte längre går att lyssna på, se bild:

    Tack för att du rapporterade in problemet! Jag tar reda på om inte avsnitten skall försvinna av sig själva när ljudet saknas.

    Annika Webbmaster
  • Hej igen
    Ja det tycker man, att avsnitten borde tas bort när de inte går att spela längre.
    Tack för hjälpen!!
    Tommy Wiktor

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.