Melodikryss med förra helgens ljudfil

Se bifogad bild. Jag får upp ett golfinslag, som jag har lyssnat på tidigare, och INTE kryssets ljud.

Robert Engström

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Det finns två "huvudmetoder" för att lyssna på Melodikrysset.

    Lyssna på programmet i efterhand
    Det ena är att lyssna i efterhand på senaste avsnittet. Det finns en länk dit från samma sida som krysset ligger på:

    När du skrev till oss vid 11-tiden i lördags hade ljudfilen ännu inte kodats klart, så det senaste avsnittet var det från helgen innan. I lördags ser jag att ljudfilen var färdig-kodad klockan 11.08, så det bör ha löst sig strax efter att du skrev hit.

    Lyssna på P4 när Melodikrysset sänds
    Ett annat alternativ är att lyssna på P4 medan Melodikrysset sänds. För att göra det enklare ska det finnas en länk till en av våra P4-kanaler, med ungefärlig placering som på bilden nedan. Den länken syns dock endast lördagar klockan 10-11, under programmets ordinarie sändningstid.

    Spelaren nertill på sidan
    Den spelare som finns nertill på sidan, den som bara gav dig ett golf-inslag som du redan hade hört, visar det du lyssnar på just nu.

    Om inget ljud spelas, så ser du det du lyssnade på senast. I det här fallet, med ett ljudklipp du inte vill spela igen, är det kanske mest förvirrande, men om du hade lyssnat direkt på P4 senast, så hade du kunnat starta Melodikrysset där! Det kan även vara bra om du inte hinner lyssna klart på ett avsnitt, eftersom du enkelt kan återuppta ljudet på rätt ställe nästa gång du kommer till vår hemsida.

    Annika Webbmaster
  • Vilket fylligt och komplett svar. Ja, jag missade början och funderade inte i banor som att krysset måste "spelas klart" innan filen är lyssningsbar.   Supertack  :-)
    Robert Engström

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.