Kan ej skicka kryss, får förslag på kontakter

Lösningen går inte iväg! Jag får dessa förslag som ju inte är giltiga:

Elsa Rehnlund

Kommentarer

  • Hej Elsa!

    Tack för att du bifogade en bild i din beskrivning, för jag förstår precis vad som har skett. Du har råkat komma åt dela-funktionen (tre sammanbundna prickar) i Android-versionen av krysset, se bild:

    Den symbolen ligger nära Skicka-knappen och det är alldeles för otydligt att det är två olika länkar. Dessutom är dela-symbolen i sig inget vi kan förutsätta att alla lyssnare känner till.

    Jag ber utvecklarna att vi gör det tydligare i appen att den där dela-symbolen inte hör samman med Skicka och kanske inte ens behövs, för behovet att dela krysset med andra är troligen inte så stort.

    Vi uppdaterar dock väldigt sällan denna app, så även om det är en enkel förändring, kan det dröja innan vi löser det.

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.