Lyssna direkt på strömmande radio

Jag vill lyssna på P1 strömmande när det sänds.
Jag skulle uppskatta en tydlig beskrivning hur jag hittar dit.
Ola Helin

Kommentarer

  • Hej Ola!

    1. Se till så att du har valt alternativet Start i appens nederkant
    2. Tryck sedan på Kanaler i appens topp så kommer du till den sida där du kan välja vilken kanal du startar. Startknappen är en cirkel med en trekant i.
    3. Min sida i appens nederdel kan du göra en inställning så att sidan Kanaler blir den som först visar sig när du startar appen eller trycker på Start-länken. Om du inte gör ett eget val, så är det annars sidan som heter Nyheter du först möt av.

    Hoppas att det nu blev lite enklare!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.