Lunchekot 12.30 i omgjord app

Detta skrevs under en fråga om Ekots sändningar på vår hemsida men fick en ny rubrik så att fler lyssnare kan se hur man gör i appen.

Så var hittar jag Morgonekot och Lunchekot i den nya SR-appen?!? Måste jag gå ut på nätet för att kunna lyssna på Ekot i efterhand? Vilken försämring!!!
Gustaf A

Kommentarer

  • Hej Gustaf!
    Det finns flera olika vägar som leder dig rätt. Detta är den jag själv brukar använda:

    Länk till Senaste nyhetssändningarna Sök-sidan
    Gå till Sök-sidan via länken Sök i appens nederkant. Högt upp på den sidan finns en länk till Senaste nyhetsändningarna. Tryck på den så kommer du till en sida där du kan välja mellan olika nyhetsprogram. Välj Ekot nyhetssändning.

    Dessvärre försvinner dessa fasta textlänkar när "textsökning pågår" (exempelvis om du ser sökträffar från en tidigare sökning). Tryck på Avbryt till höger om textinmatnings-rutan i appens topp, så syns länkarna igen.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.