Köa avsnitt medan man lyssnar

Vad jag förstår så vill Sveriges Radio styra mer trafik till sin egen app istället för att lägga ut alla poddar i andra flöden, tex morgonpasset och p3 dokumentär.
Om man nu ska ta bort möjligheten att lyssna i andra appar då måste väl nån sorts användarvänlig lyssning beaktas. Det går tex inte att lägga till en kö så att flera avsnitt man har valt spelas upp efter varandra. Har läst att man kan lösa detta genom att lägga till i "min lista", detta fungerar inte (android) utan då plockar den avsnitt utifrån andra avsnitt man har i sin lista. Detta måste väl ändå fixas iom att möjligheten att lyssna i mer användarvänliga appar tas bort.
Oscar

Kommentarer

  • Tack, Oscar!

    Jag har nu frågat hur det går med våra planer på en mer flexibel spelkö, och det arbetet pågår redan bakom kulisserna! Även om mina kolleger inte vågade lova något, så fick jag intryck av att de räknade med att den funktionen, om inget oväntat sker, blir klar för lansering sent i höst.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.