Javascript

Hemsidan ber mig aktivera javascript. Hur då?
Bo Gartner

Kommentarer

  • Hej!

    Äldre datorer, surfplattor och mobiler kan få meddelanden om att aktivera Javascript, men i allmänhet är Javascript redan aktiverat. Problemet är snarare att webbplatsens skript inte längre fungerar hos dig.

    Andra lyssnaresom har fått detta meddelande, som Ewa här, har kunnat lyssna på "sin kanal" genom en länk på denna sida:
    Direktlänkar till alla kanaler

    Bakom kulisserna ser jag att din Iphone har ett gammalt operativsystem, iOS 7.1.2. Om det är möjligt att uppdatera till ett nyare operativsystem, så gör det!
    Uppdatera din iPhone eller iPad - Apple-support

    Berätta gärna vad det är du vill kunna lyssna på, så hjälper jag dig att ta reda på om det finns alternativa sätt att göra detta som fortfarande fungerar på din mobil.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.