Var hittar jag sovtimern?

Kan inte hitta denna
Kan ni lägga drn så den är lätt att finna
Roland Johansson

Kommentarer

  • Hej Roland!

    Sovtimern når du så här:

    1. Starta ett ljud i appen
    2. Tryck sedan på den lilla spelaren nedtill, var som helst utom på play/paus.
    3. Då öppnar sig en större spelare och där ser du länken till timer som ser ut som en månskära, se bild

    Jag håller med om att det kan vara svårt att hitta till denna inställning (samt till hastighetsinställningen nere i vänstra hörnet av storspelaren) och kommer att föreslå att vi även lägger in dessa reglage ihop med de andra inställningarna på Min sida.
    Annika Webbmaster
  • Tack för svar på min fråga.
    Nöjd med detta.
    Mvh
    Roland
    Roland Johansson

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.