Iphone: Svårt att nå direktläget i en kanal

Jag vill som förut kunna välja direktsändning enkelt. Varför är det borta?
Gunnel Färm

Kommentarer

  • Hej Gunnel!

    Att det inte går att nå på ett enkelt vis, är ett fel som vi behöver lösa.

    När ljudet hamnar i olag på detta vis, så testa att starta en annan kanal, och därefter återgå till "din kanal" igen. Då läser appen in ljudet och programinformationen på nytt och du ligger i direktläge!

    Hör av dig om detta trick inte fungerar för dig.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.