Programmets arkiv: "Här finns inga avsnitt"

Hej, var hittar man egentligen dagens eko-podden? Står bara "här finns inga avsnitt" på dagens ekos sida. https://sverigesradio.se/dagens-eko
krille

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta fel. Jag har märkt samma sak med fler program och har slagit larm till vår tekniska jour.

    Det går att nå de enskilda avsnitten, exempelvis avsnittet från igår:
    Demokraternas missade chanser att byta ut Biden, 22 juli 2024 - Dagens Eko | Sveriges Radio

    I mobilappen, där avsnittsarkivet fungerar, finner jag inget dagsfärskt avsnitt av Dagens Eko-podden, så det har troligen inte publicerats ännu. Jag följer upp det och hjälper till med en länk till detta avsnitt, ifall arkivproblemet inte har löst sig innan dess!

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in problemet!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Nu har en av mina kolleger ändrat en inställning och vi själva dyker inte på felet längre. Eftersom detta kommit och gått hos oss vågar vi dock inte blåsa faran över än.

    Om du fortfarande har problem med avsnittsarkivet hos Dagens Eko eller hos andra program, så vill vi veta det!
    I mobilappen, där avsnittsarkivet fungerar, finner jag inget dagsfärskt avsnitt av Dagens Eko-podden, så det har troligen inte publicerats ännu. Jag följer upp det och hjälper till med en länk till detta avsnitt, ifall arkivproblemet inte har löst sig innan dess!
    Det var jag som missade att dagens Dagens Eko publicerades redan igår kväll. Det avsnitt jag länkade till (Demokraternas missade chanser att byta ut Biden) är det aktuella!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.