Kan jag köpa en Melodikryss-bricka?

Jag skulle vilja köpa en melodikrysset-bricka! Vi har löst krysset i nästan 30 år. Vi skulle bli så glada om det går!
Jeie Gustafsen

Kommentarer

  • Hej! Jag bad en kollega på Melodikrysset att svara och hon hälsar:
    Hej!
    Först och främst tack för att du lyssnar på Melodikrysset och kryssar med oss! Det är vi så glada för. Men våra priser är just priser och det är något vi bestämt står fast vid att upprätthålla som tradition. Du är dock inte ensam om att fråga om det kan vara till en liten tröst. Men dessvärre är alltså inte någon av Melodikryssets priser till försäljning.

    Vi förstår att det kan kännas hopplöst och det är svårt att vinna men inte omöjligt. Varje år packas och skickas sammanlagt över 500 brickor och badlakan till vinnare och kryssare runt om i landet. Så vi passar på att önska dig ett extra lycka till. Så ge inte upp och kämpa på. Kanske blir det din tur en lördag.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.