Ta bort nedladdad pod

Varför kan man i appen inte längre slänga de poddar man har lyssnat på genom att swipa åt sidan som man tidigare kunde?
Nu måste man välja ta bort o bekräfta o sen backa vilket tar onödig tid.
Zakarias

Kommentarer

  • Hej Zakarias!

    Jag håller med om att det har blivit sämre, men funktionen har tagits bort medvetet. Den kommer inte att återställas eftersom koden som den byggde på var så pass krånglig att förvalta att det blev svårt att vidareutveckla appen på ett bra vis. Genom att ta bort den funktionen blir appen robustare.

    Ta bort flera avsnitt åt gången
    Nu måste man välja ta bort o bekräfta o sen backa vilket tar onödig tid.
    Att välja att ta bort under trepunktsmenyn är kanske inte så jobbigt om det bara är ett enstaka avsnitt man tar bort, men om man vill ta bot 22 avsnitt av Radioföljetongen, är det väldigt tradigt! Jag tipsar därför om en metod som gör det enklare att radera flera avsnitt åt gången:
    1. Tryck på pennan uppe till höger i listan med nedladdade avsnitt
    2. Markera de avsnitt du vill ta bort
    3. Tryck på soptunnesymbolen
    Hoppas att det underlättar något!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.