Apple Watch-appen visar inte tiden

Undermålig app. Se bifogad bild. Appen tar upp hela ytan och eftersom appen visas på klockan när jag lyssnar på radion via min telefon, så kör jag lyfter armen för att se vad KLOCKAN är så syns inte det. Se för guds skull till att tiden inte döljs av appen. För det andra, varför spelas inte det jag spelat på telefonen? Aktuell kanal/program, vilken låt?

Lennart Petersson

Kommentarer

  • Hej Lennart!

    Jag behöver stämma av med mina kolleger hur det är tänkt att appen för Apple Watch ska fungera och återkommer när jag vet mer.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.