Appen spelar i fel hastighet

Min SR app spelare går för fort vad är felet.

Kommentarer

  • Du har troligen råkat komma åt hastighetsreglaget i appen och ställt in det så att allt ljud spelas upp lite för snabbt.

    Tryck på spelaren nedtill i appen så att en större version av spelaren öppnas. Då ser du en "hastighetsmätare" nere i vänstra hörnet, och om du trycker på den kan du åter ställa in att hastigheten ska vara x 1.0.

    Hör av dig om du inte hittar denna inställning!

    Annika Webbmaster
  • Hej, jag kan tyvärr inte hitta detta. Min telefon är en Samsung Note20 5G Med Android 13 och One UI version 5.1. Tacksam om du kan tipsa om var det kan finnas i min telefon.
    Bengt Ebbesson
  • Hej Bengt!
    Problemet är nog vad jag menade med den "spelare nedtill i appen" som du ska trycka på för att få upp den vy där du kan ändra hastigheten. Spelaren ska finnas där, se den gula markeringen på min bild, men kanske är så diskret att du inte tänkt på att det är en spelare där du kan starta och pausera ljudet?

    Hör av dig om du fortfarande inte får fatt på denna inställning!

    Annika Webbmaster