Hitta program i viss kategori

Hej,
Jag har jättesvårt att hitta program för barn och ungdomar. Förut kunde man söka efter ålder men nu finns det varken flik för barn/ungdom eller ålder för att söka (mitt barn som inte uppdaterat appen kan fortfarande). Måste man alltså veta namnet på programmet? Eller har ni nåt tips? Förra appen var så mycket bättre, nu känns den väldigt svårnavigerad.
Hälsningar,
Emma
Emma Sundkvist

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Kategorierna finns kvar och du kan nå dem på två olika vis.
    • Via Sök nertill i appen, bläddra nedåt på söksidan så hittar du alla kategorier
    • Via Start nertill i appen, sedan Poddar upptill i appen. (På Min sida kan du välj att vyn Poddar är din startsida). I podd-vyn finns sen kategorierna nära slutet av sidan
    Hittar du kategorierna nu?
    Annika Webbmaster
  • Hej, tack för snabbt svar. Nu hittar jag i poddar, men i sök finns inga kategorier hur långt jag än scrollar. Men räcker gott att de finns på ett ställe.
    Hälsningar,
    Emma
    Emma Sundkvist
  • Ah, på söksidan kanske de inte har lanserats ännu hos dig. Jag har den senaste versionen av Android-appen, 24.8.2, som än så länge endast finna hos oss beta-testare.

    Men det duger ju bra med ett ställe, nu när du väl hittar dit.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.