Vore ju väldigt trevligt om SR play kunde fungera i landskapsläge (liggande).

Flitig ipad- användare och Srplay användare.
Något som är på gång?
Hälsningar
Stefan Almqvist

Kommentarer

  • Hej Stefan och förlåt att du inte fått svar tidigare. Det svar du nu får är inte heller speciellt upplyftande.

    Vi har idag inte några planer på att Ipad-anpassa appen. Jag, som webbmaster med tät lyssnarkontakt, vill gärna ha en sådan anpassning, inte minst för att appen idag inte går att hitta i App store om man inte vet att det går att söka även efter Iphone-appar med en Ipad.

    Ipad är en plattform som används av påfallande många med "låg IT-mognad". Min svärmor, till exempel, är väldigt obekväm vid en dator med mus, men paddans pekskärm lärde hon sig snabbt. Av det skälet tycker jag att det är viktigt att göra det enklare för Ipad-användarna.

    Våra utvecklingsresurser är dock ytterst begränsade och jag förstår att de kolleger som avgör var vi ska lägga våra resurser behöver prioritera annat.

    Jag framför dock detta önskemål lite då och då, och ser till att göra så när jag träffar app-teamet på måndag.

    Det var ett tråkigt svar. Och ett alldeles oförsvarligt sent svar. Förlåt för det.
    Annika Webbmaster