Varför talar nattradions reportrar så fort?

Varför talar nattradions reportrar så fort att man inte hör vad som sägs och varför har radiomalmöhus dessa flamsiga reportrar i sina morgon program? Vill även slippa alla dessa finskspråkiga håller.

Kommentarer

  • Hej!

    Detta forum är till för att ge teknisk support på våra webbtjänster och appar. Återkoppling om våra program är det bättre att antingen skicka direkt till programmen (här vaken@sverigesradio.se ), eller till Lyssnarservice lyssnarservice@sverigesradio.se

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre, även om det råkade bli till fel del av Sveriges Radio denna gång!
    Annika Webbmaster