Varför blir appen värre och värre?

Varför gör ni startsidan i appen så svår att hantera? Tidigare kunde man se notiserna utan att starta ljudet och sen välja vilken man vill höra. Det är omöjligt nu. Appen har dessutom blivit otymplig och kraschar dagligen för mig. Troligtvis för många stora foton och till och med rörlig bild ibland. Man väljer väl inte radio för att få rörlig bild?

Kommentarer

  • Hej
    Vad är det för telefon du har, vilket operativsystem och vilken version av appen?

    mvh
  • Jag har en SonyXperia android. Appen installerad sedan 2 år tillbaka.
    Cecilia
  • Hej
    Har du testat att avinstallera appen och installera om den igen?
    Det finns inte rörlig bild i appen, utan det är en effekt som panorerar en statisk bild.

    mvh