Var finns tablån?

Hur hittar jag programtablå? Hörde ett bra program i natt, men minns inte vad det hette...

Kommentarer

  • Hej Yngve!

    Jag utgår från att du lyssnade på P1, och här är P1:s tablå för gårdagen.

    Några av de nattliga programmen (Klassikern, Allvarligt talat och P3 Dokumentär) är repriser utan länk till originalsändningen, men om du berättar lite om vad det handlade om, så försöker jag hjälpa dig att hitta en länk till originalsändningen, så att du kan lyssna igen i mer vaket tillstånd!

    (Att lyssna på P1 nattetid är trevligt, men kan vara farligt för sömnen ..)
    Annika Webbmaster
  • Hej kan man hitta program  från Herman Lindquist
    Och historiska progran om Sverige eller Stockholm
    Finns det något från Fogelström
    Tacksam för svar och hur jag i så fall skall hitta dem

  • Hej Jerreman!

    Här är tips på program om historia:Vi har en dramatisering i åtta delar med Per Anders Fogelströms serie om Stockholm. Här hittar du den:
    Dramaarkivet

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster