Valkompassen fungerar inte i Firefox

Hej!

SR:s valkompass verkar inte fungera inte i Firefox. Jag har testat både i Linux (Ubuntu) och i Windows 10, i båda fallen funkar valkompassen inte i webbläsaren Firefox. I Windows 10 fungerar valkompassen med webbläsaren Edge, men inte med Firefox.

Det som händer när man försöker använda valkompassen i Firefox är att bara den första frågan visas, sen när man svarat på den och klickat "Fortsätt" så visas bara ett blankt utrymme där andra frågan skulle ha varit. Likadant med alla de följande frågorna, det är bara den första som visas.

Version av Firefox i Windows 10: Firefox 61.0.1 (64-bit)

Kan ni fixa det här så att kompassen fungerar också för oss som använder Firefox?

Jag såg i ett annat supportärende att det kunde vara problem beroende på någon inställning för cookies, men i så fall borde väl valkompassen tala om för användaren vad problemet är och vad det är som behöver ändras, i stället för att bara visa en blank sida?

Vänliga hälsningar
Elias

Kommentarer

  • Kan lägga till att "third party cookies" redan är påslaget på min dator, så det är något annat problem, det är inte bara cookies-inställningen.
  • Hej, teamet som arbetar med Valkompassen är medvetna om problemet och arbetar med att lösa det.

    Mvh