Val av P4 lokal kanal fungerar inte

Jag har sedan länge inställt P4 Malmöhus i min webbläsare. Nu har den självmant gått över till P4 Stockholm. När jag försöker ändra på alla olika ställen, på SR:s förstasida, Byt kanal, Alla kanaler osv, så spelas ändå P4 Stockholm upp och Stockholm visas i radiospelaren överst i fönstret, även om valet Malmöhus kan stå i kanallistan till höger i fönstret. Samma fel förekommer om jag väljer en annan webbläsare (först Safari för Mac, sedan Firefox). Vad har blivit fel och när kan ni åtgärda?

Kommentarer

  • Hej
    Vi kan återskapa det - och ska försöka fixa det få fort som möjligt.
    (Om man går in på kanalen och väljer att lyssna därifrån så blir det rätt)

    Mvh
  • Nej, det blir inte rätt, utan det slår på nytt över till Stockholm i stället för det valda Malmöhus. Samma fel i båda webbläsarna.
  • Hej
    Nu ska detta vara fixat.

    Mvh