Väckarklocks

Varför inte lägga tillbaka den gamla väckarklockan medan ni letar efter en lösning?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Vi kommer att lägga tillbaka väckarklockan. Så här står det på Utvecklingsbloggen:

    Väckarklockan kommer tillbaka.
    Tack vare reaktioner i vårt supportforum och en del efterforskningar har vi nu hittat ett mätfel och konstaterar att funktionen hade betydligt mer användning än vad vi först trodde när vi beslutade att ta bort funktionen.
    Det visade sig också att väckarklockan uppskattades mycket av användarna trots sina brister.
    Vi ber om ursäkt och ber om tålamod att vänta in en uppdaterad version och tackar för engagemanget som hjälpte oss att upptäcka felet.
    (Utvecklingsbloggen: Play Iphone 7.1.2)

    Annika Webbmaster
  • Hej igen!
    Nu har Apple godkänt förändringarna (det är lite andra saker förutom väckarklockan som de behövde kika på). Vi har ett datum för release av nästa uppgradering:
    Den 13 februari kommer väckarklockan tillbaka!

    Tack för att du hjälpte oss att förstå att vi fattat ett dåligt beslut.
    Annika Webbmaster
    Bästa svaret