Väckarklocka SR-Play

Hej på er!

Jag har sedan åtminstone 2 år använt din app. och låtit mig väckas av min P4-kanal. Det har fungerat bra framtills den senaste månaden .
Då har den slagit av 2 gånger, trots att den lämnats kvällen innan med alarmskärmen lysande ( appen i drift). Jag kollar flera gånger innan jag somnar.

Imorse hände det åter, men jag väcktes tidigare av min mans alarm, han skulle upp tidigare. Då såg jag att min skärm var släckt.

Mycket märkligt. Telefonen ligger över en armlängds avstånd från där jag ligger, så att jag skulle fäktat till på ” stäng av alarm” verkar inte troligt. Inte heller hade den flyttats el. fallit ned.

Jag har en IPhone SE som är på via vårt hemmanätverk el. 4G i byn.

Med vänliga hälsningar
Linda Hansson i Stettlen BE ,Schweiz

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in problemet!

    Vi har mig veterligen inte gjort någon förändring som rör väckarklockan och inga andra lyssnare har hört av sig om detta.

    Du har inte råkat få "strömspar-läget" påslaget? Det skulle kunna göra så att väckarklockan inte fungerar:
    Apples support om strömsparläget

    Jag hör med app-utvecklarna om de har några idéer om vad som annars kan ligga bakom detta.
    Annika Webbmaster