Utebliven artistinformation i P2 Världen

I FireFox (64.0.2, 64 bit) har de senaste dagarna artistinformationen börjat falla bort. Man måste ladda om sidan för att få fram den igen. Det räcker att man byter flik eller scrollar i sidan för att informationen skall försvinna.

Kommentarer

  • Hej
    Menar du den som skrivs ut i spelaren?
    Händer det på andra kanaler?

    mvh
  • Hej - vi har lyckats återskapa det här och ska försöka lösa det så snart som möjligt.

    mvh
  • Jag ser att ni jobbar på det men skickar ändå ett par skärmdumpar som visar hur det ser ut i FireFox:

    Efter reload:

  • Tack

    mvh