USA podden LIVE

Hej,
USA podden sände från Kulturhuset 14 Nov. Jag kunde inte lyssna då så jag letar nu på Sveriges Radios hemsida efter denna sändning utan framgång. Kan ni ge mig länken eller tala om var jag skall söka för att hitta programmet. Det ligger tydligen inte på USA podden programsida...
Med vänlig hälsning,
P-A Westin

Kommentarer

  • Hm ...

    Jag vet att de ska sända live från Stockholms universitet ikväll, men någon sändning från Kulturhuset idag känner jag inte till.

    Så här står det på deras hemsida från igår:
    Tyvärr ingen podd i dag utan den kommer torsdag kväll klockan 22 istället. Vi ska nämligen köra live på Stockholms universitet samma kväll vid 18 så vi laddar inför det. Hoppas det är okej!

    Här kan du alltså lyssna - fast först efter klockan 22 i kväll:
    USApodden, KOMMANDE AVSNITT, Sänds kl 22.00

    Om du befinner dig i Stockholmstrakten och har tid att komma till universitetet klockan 18, kan du förstås lyssna direkt där!

    Läs mer här:
    USApodden live på Statsvetardagen!
    Annika Webbmaster