Updatering av programlistor i mobilappen

Hej, jag gillar er mobilapp på iOS och lyssnar på nyheter flera gångervarje dag. Men jag saknar funktionen att uppdatera listan med t.ex. nyhetsändningar genom att dra ner listan på program och släppa. Det är ett vanligt användningsfall som de flesta applikationer använder. På er app måste jag gå bakåt från en Eko-sändning med knappen '<' och och trycka på 'Ekot' igen för att uppdatera listan med 'Senaste avsnitt' och 'Tidigare avsnitt'. Det vore mer smidigt att kunna uppdatera listan med nya Eko-sändningar genom att dra listan neråt och släppa.

Kommentarer

  • Tack för förslaget, som jag tycker är bra!

    Men vad jag tycker är ju mindre väsentligt än att vad app-teamet tycker.
    Vi kommer att ha ett möte med dem på tisdag, då vi tar upp förslaget!

    Om vi skulle missa att återkoppla till dig efter det mötet, så påminn oss.

    Annika Webbmaster