Tydligare info på hemsidan

Lyssnar på Radio Norrbotten via min webläsare dagligen. Det finns en sak som jag skulle vilja att ni gjorde. Till vänster är olika inslag listade. Det enda jag saknar är att inte datum och tidstämpeln för inslaget anges. Det är först när man klickar på det som man får den uppgiften.
Med denna enkla åtgärd ser man direkt när ett inslag var.

Kommentarer

  • Hej
    Ja det är en återkoppling vi får då och då, jag ska lyfta det med vår UX-designer igen.

    mvh