Två förbättrings-förslag till den nya sökfunktionen på webbsidan

Hej jag har två förslag för att förbättra den nya sökfunktionen på svergiesradio.se
Ända sedan den uppdaterades med den nya versionen har jag saknat dessa två funktioner.
  1. Man kan inte längre välja att söka efter nyheter nyare än 1 vecka / 7 dagar / senaste veckan. En annan bra idé kan vara att låta användaren söka mellan två datum.
  2. Kanaler, Program och Avsnitt omfattas inte längre av datumfiltret. Datumfiltret påverkar enbart "Artiklar". Det skulle vara bra om filtret omfattade alla nyheter.

Kommentarer

  • Hej
    När det gäller datum så ska vi titta på vad som är bäst att göra - vi skulle gärna göra att man får välja datum helt, men då måste vi skriva om mer än om vi bara lägger till senaste veckan - så vi får se var det hamnar i backloggen och vad vi väljer att göra.

    Vi tror att det var så att endast artiklar påverkades av datumfiltret tidigare också, men vi håller med om att det borde gå att välja, så det åker också in i backloggen.

    mvh