Trafik och väder

När jag går in på /skaraborg på mobilen måste jag rulla lååååångt med för att hitta trafik och väder.
Kan ni inte ha med dessa i någon form av meny så det går snabbt och effektivt...

Kommentarer

  • Jag framför detta önskemål till teamet som utvecklar hemsidan.

    För att snabbt nå trafiken redan idag, kan du skriva adressen sverigesradio.se/trafik

    Vädret hämtar vi från SMHI, som du når via smhi.se

    Tack för att du vill hjälpa oss att göra sajten bättre!
    Annika Webbmaster
  • Mina kolleger tackar för förslaget!
    Annika Webbmaster