Träff med utlandskorrespondenterna

Tycker mig ha hört reklam för en kommande träff med SRs utlandskorrespondenter i Stockholm. Berwaldhallen den 21 augusti fastnade i huvudet. Har jag missuppfattat detta eller hur hittar jag information om träffen?

Kommentarer

  • Hej
    Informationen finns på Utrikeskorrespondenternas sida, men det är fler som har frågat efter den så jag ska se om det kan göras lite reklam för den på ettan.
    Du hittar schemat här: https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2946&artikel=7237567

    mvh
  • Tack för informationen, Karolina. Jag ser dock inte om deltagande kräver anmälan eller platsreservation och om det kostar pengar. Eller är det helt enkelt först till kvarn som gäller?
  • Hej
    Det är gratis entré och ingen förhandsbokning, så det är bara att dyka upp.

    mvh